Friday 1 June 2012

Bandar lampu-lampu

Laaa.......ini ke rupanya I-City.
Lampu memang aku tau ada banyak....
Sebelum ni aku bayangkan I-City tu adalah satu laluan yang panjang.......
banyak deretan gerai kiri kanan jalan dan banyak lampu berwarna-warni.
Realitinya tidak begitu...
Dia tak panjang, sini sana situ pun ada. Rasanya kami tak jelajah semua kawasan
sebab tu aku rasa ada yang kurang
tak jumpa pun gerai-gerai :)

Best ke tidak? Kalau tanya Haziq, dia pasti kata best!

 Nak-nak pula pergi bersama Kakak Ika...

 Ni sorang lagi budak comel.

Bersama kerabat tersayang :)


Nak kata suka tempat ni, tak kot. Tak kena dengan jiwa aku. Ke..... jiwa aku yang tak ready untuk berjimba-jimba? Erm..... :)
Cuma satu je, maybe best sebab diorang masuk rumah salji tu.....Aku? Lepak kat luar bersama baby tersayang :)

No comments: